Den forkælede materialeforvalter

Jeg har flere gange fået at vide, at jeg er en forkælet materialeforvalter.

Når der kommer op mod 50 glade arbejdsvillige medlemmer, på en dejlig solskins lørdag, og sætter bro op, skure, fejer, rengøre, laver den lækreste frokost og senere en fantastisk middag, ja så er det nok ikke helt forkert.

Læg hertil at medlemmer hele vinteren har gået og vedligeholdt/repareret vores bådmateriel, at der på forunderlig vis altid er rene viskestykker, at blandingsbatterier bliver skiftet hvis de går i stykker, WC-cisterner bliver afkalket når de begynder at løbe og at nye dele til bro og ponton står klar når broen skal sættes op. Jo materialeforvalteren er lidt forkælet.

brobillede

Dorthe_rengøring

Men faktisk er det ikke kun materialeforvalteren der er forkælet, det er alle klubbens medlemmer, der jo nyder godt af at tingene fungerer.

Man kan jo også sige at det er vores alle sammens hus og materiel, og at hvis vi alle sammen passer og plejer det, er det ikke forkælelse, så er det bare rettidigt omhu.

Men uanset hvad, så står det hele klart til en ny sæson med forhåbentligt rigtig mange gode timer på vandet.

Tusind tak til alle der bidrog dagen igennem i går og gennem hele vinteren.

Måske ses vi til en rotur i morgen. Hvis det mod forventning ikke skulle være vejr til at tage på vandet, så giver jeg en gang rospinning. Og det er helt uden beregning. 😉

Den ”forkælede” materialeforvalter.

allemandpåbroen