Rospinning

Holbæk Roklub udbyder hver vinter rospinning for klubbens medlemmer.

Det er sjovt. Det er nyt. Det er effektiv træning af hele kroppen. En nyere træningsform, hvor en instruktør guider deltagerne igennem et træningsprogram i takt til god musik. Rospinning ligner på mange måder den type spinningtræning, som de fleste fitnesscentre udbyder. Men i Holbæk Roklub er cyklen udskiftet med en romaskine, og dermed får deltagerne trænet hele kroppen.

Effektiv træning

Når deltagerne først får styr på teknikken, og får kanaliseret mest mulig kraft ind i hvert enkelt rotag, er rospinning en særdeles effektiv måde at forbedre kondition, styrke og dermed også- fedtforbrænding. Når musikken først kører, og alle ror i takt, så glemmer de fleste tiden, og man bliver overrasket over, hvor hurtigt en time pludselig går.

Booking

Hvis du vil deltage i rospinning skal du booke en tid på rospinning Booking: http://www.supersaas.dk/schedule/Holbaek-roklub/HR-Rospinning

Du kan finde vejledning nedenfor:

Vejledning i reservation at rospinningstid

Ny?

Er du ikke medlem men har lyst til at prøve om det er noget for dig, så skriv til nedenstående mail-adresse og aftal tid til en prøvetur. Du vil typisk blive bedt om at komme lidt før spinningtimen og få en grundlæggende instruktion i rotagets opbygning og herefter deltage i en spinningtime sammen med øvrige deltagere.

Du skal medbringe:

Trænningstøj som du kan bevæge dig i.

Indendørssko.

Drikkedunk.

Gåpåmod og godt humør.

Der er mulighed for omklædning og bad i klubben.

Minimumsalder 12 år – ellers er alle velkomne.

• Rospinninghold – samt e-roning.
    • Mandag kl. 17:00-18:00
    • Tirsdag  kl. 16:30-17:30
    • Torsdag kl. 16:30-17:30
    • Søndag kl.  16:30-17:30
  • Du kan deltage i roklubbens andre vinteraktiviteter frem til rosæsonen starter i slutningen af marts.

Er du interesseret eller har du spørgsmål så skriv til info@holbaek-roklub.dk

Rospin