Ro-instruktion

Er du en af vores nye ro-kammerater? så se her:

Ro-instruktion:
Har du ikke roet før, eller er det meget længe siden, skal du deltage i ro-instruktion i klubben på et ro-kursus, før du kan deltage i almindelig daglig roning.

Weekend ro-kursus:

Næste rokursus afholdes i weekenden 19 og 20. august 2023. Begge dage 8-16.

På ro-kurserne får du kendskab til klubben og dens muligheder. Du får både praktisk ro-instruktion på vandet og instruktion i brug af romaskiner og træningsrum. Der er også teoretiske lektioner på land med bl.a. ro- og styreteknik samt sikkerhed til søs.

Tilmelding:
Du kan tilmelde dig til ro-kursus på mail: rokursus@holbaek-roklub.dk. Du kan også kontakte rokursus-koordinator Henrik Petersen på 40 61 77 30 for yderligere informationer. Endelig kan du møde op i Roklubben for at få mere information. Det skal være en onsdag aften i ro-sæsonen mellem 18.30 og 21.00, hvor der altid er et bestyrelsesmedlem til stede. Hvis du efterfølgende ønsker at være medlem af Holbæk Roklub, bedes du kontakte vores kasserer,
Anette Damsgaard Koch på mail: kasserer@holbaek-roklub.dk, med oplysning om navn, adresse,
mobil samt mailadresse.
Melder du dig ind i klubben i løbet af vinteren eller sent på ro-sæsonen, hvor det ikke er muligt at modtage ro-instruktion, kan du deltage i alle roklubbens vinteraktiviteter samt benytte klubbens træningslokale. Du vil så kunne få instruktion på ét af ro-kurserne i den nye sæson. Du får også tilbudt en introduktion om brug af vores træningslokale med fokus på brug af romaskinen samt tilbud om deltagelse i rospinning med instruktør.

Se priser for medlemskab her:
Kontingent:
12-18 år:     Kvartal: 250,00 kr. / Helårligt:    900,00 kr.
18-25 år:     Kvartal: 375,00 kr. / Helårligt: 1.300,00 kr.
Over 25 år: Kvartal: 475,00 kr. / Helårligt: 1.900,00 kr.