Vinteraktiviteter

Når broen er taget op og der ikke længere er mulighed for at komme på vandet, er der stadig masser af muligheder for at få motion og socialt samvær.

Faste vinteraktiviteterne:

Mandag – Fælles træning, rospinning og volleyball

Tirsdag – Rospinning

Onsdag – Fælles træning og rospinning

Torsdag – Rospinning og yoga

Fredag – Fælles træning

Lørdag – Svømning

Søndag – Rospinning

Se mere i aktivitets kalendere her.

Rospinning

Der er ergometertræning (rospinning) flere gange om ugen under vejledning af dygtige og energiske instruktører. Se mere om rospinning her. Rospinning booking her. Vejledning til booking af rospinning her.

Volleyball

Kom og vær med til volleyball, udover god motion, har vi det sjovt. Det foregår mandag på Absalonsskolen kl. 19.30 – 21:30, undtagen i skoleferier, se kalenderen.

Yoga

Her er der mulighed for at blive strukket god igennem i godt selskabDet foregår torsdag på Absalonsskolen kl. 19.30 – 21 undtagen i skoleferier, se kalenderen.

Svømning

Hold dine svømmefærdigheder ved lige. Lørdag i svømmehallen i Holbæk Sportsby, vi er sammen med 2 andre vandsportsforeninger i Holbæk: Søspejderne og Holbæk Sejlklub. For at deltage skal du købe et svømmearmbånd til 40 kr. (depositum). Kontakt et bestyrelsesmedlem.
Omklædning fra 16.15 Badetid fra 16.30-17.30 Svømmehallen skal forlades senest kl.18:00.

Fællestræning for morgenroerne

Mandag, onsdag og fredag morgen fra kl. 8.00 mødes dem der er lyst til individuel træning i maskinerne. Om onsdagen er træningen efterfulgt af formiddagskaffe, hvis man har lyst.

Træningsrum

Roklubben har et træningsrum der er udstyret med romaskiner, cykler, løbebånd, vægttræningsmaskiner og håndvægte. Dette kan benyttes døgnet rundt, året rundt.

Du kan købe en nøgle af materialeforvalter Henrik Hansen.

Sociale aktiviteter

I klubben er der udover sportsaktiviteter en masse sociale aktiviteter. Det er bl.a. madaftner, klubaftner, fester og arbejdsweekender.