Nyt rokursus 4-5/5 2024

Du kan tilmelde dig ro-kursus på mail: rokursus@holbaek-roklub.dk eller kontakte ro-kursus-koordinator Henrik Petersen på 40 61 77 30, som desuden kan give yderligere informationer.
Du kan også møde op i Roklubben for at få mere information. Det skal helst være en onsdag aften i ro-sæsonen mellem 18.30 og 21.00, hvor der altid er et bestyrelsesmedlem til stede.

Melder du dig ind i klubben i løbet af vinteren eller sent på ro-sæsonen, hvor det ikke er muligt at modtage ro-instruktion, kan du deltage i alle roklubbens vinteraktiviteter samt benytte klubbens fitnessrum. Du vil så kunne få instruktion på ét af ro-kurserne i den nye sæson.

Hvis du ønsker at være medlem af Holbæk Roklub i løbet af vinteren eller sent på ro-sæsonen, bedes du kontakte vores rochef på mail: rochef@holbaek-roklub.dk, med oplysning om navn, adresse, mobil samt mailadresse.

Se mere om priser for medlemskab her

Vi glæder os til at se dig.

Mange hilsner

Holbæk Roklub