Arbejdsdag

26. oktober 2024 kl. 8:00 – 14:00
2024-10-26T08:00:00+02:00
2024-10-26T14:00:00+02:00

Så slutter endnu en rosæson med rigtig mange ture og over 30.000 kilometer roet.

Det betyder og så at broen skal op, standeren stryges og rosæsonen afsluttet med fællesspisning om aftenen.

På programmet for arbejdsdagen kan nævnes:

• Broen skal tages op.
  • Der skal fejes og ryddes op i bådhallen.
  • Udenoms arealer skal ordnes.
  • Tagrender skal renses, vinduer pudses osv.
  • Haveaffald m.m. samles, så det senere kan køres på omlastningen.
  • Træningsmaskiner og ergometre skal renses, smøres og batterier skiftes.
  • Bådene skal vaskes og ordnes og eventuelle skader skal registreres.
  • Stensætning ud mod vandet at renses for ukrudt langs med stien.
  • Der skal laves mad, både morgenmad, frokost (madhold er fundet).

Kort sagt. Der er masser at lave, og brug for alle mænd og kvinder, og det vil være rigtig dejligt hvis de nye medlemmer også deltager.

Kan du ikke deltage hele dagen, så kom og vær med i den tid du har.

Vi starter med morgenmad kl.8.00. Hvor dagens arbejde gennemgås og opgaverne fordeles.

Ca. kl. 12.30 plejer broen at være oppe, og så er der frokost.

Efter frokost går, dem der har lyst, og pusler med de sidste ting og der gøres klar til standerstrygning.

Kl. 14.00 er der standerstrygning, hvor vi stryger standeren og lukker rosæsonen. Standerstrygningen afsluttes med kaffe og kage.

Dagen afsluttes med fællesspisning.

Har du deltaget i arbejdsdagen, spiser du gratis med, ellers koster det et beskedent beløb og det samme gælder hvis du inviterer din ægtefælle/familie med.

Spisningen starter kl.18.30, men allerede fra kl.18.00 kan der købes drinks i baren til yderst konkurrencedygtige priser.

Tilmelding på opslag i klubben, senest torsdag d. 24/10.

Det er også muligt at melde sig til på sms 40 92 76 86, skriv her hvor meget du deltager (morgenmad, frokost, aftensmad).

Henrik Hansen

Materialeforvalter